دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد

دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد. یار دیرینه ببینید که با یار چه کرد آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت. چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد. در ادامه همین مطلب می توانید متن کامل این آهنگ را مشاهده نمایید. فریاد از آن چشم افسونگر که چه غوغا و بلوایی برپا کرد و چگونه هوش از سر مردم هوشیار که. چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد. Stream دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد by roya on desktop and mobile. دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد. سلام دوستان در این پست آهنگ سنتی قدیمی دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد با صدای محمدرضا شجریان را با بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت آه از آن مست که با مردم هشیار چه کرد. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد. ديدي اي دل که غم عشق دگر بار چه کرد didi ey del ke ghame eshgh degar bar che kard چون بشد دلبر و با يار وفادار چه کرد ديدي اي دل که غم عشق دگر بار چه کرد didi ey del ke ghame eshgh degar bar che kard ديد. نیست معلوم که در پرده اسرار چه کرد (قرچه) آنکه پرنقش زد آنکه پرنقش زد آنکه پرنقش زد این دایرهٔ مینایی. آه از آن مست که با مردم هشیار چه کرد.

گنجور » حافظ » غزلیات » غزل شمارهٔ ۱۴۱
گنجور » حافظ » غزلیات » غزل شمارهٔ ۱۴۱

دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد

دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد؟چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد؟آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیختآه از آن مست که با مردم هشیار چه کرداشک من رنگ شفق یافت ز بی مهری یارطالع بی شفقت بین که در این کار چه کردبرقی از. دانلود آهنگ محمدرضا شجریان به نام دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد. چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد. یار دیرینه ببینید که با یار چه کرد چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد. آه ازآن مست که با مردم هشیار چه کرد. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد چون بشد دلبر و با یار وفا دار چه کرد اشک من رنگ شفق یافت ز. دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد. فریاد از آن چشم افسونگر که چه غوغا و بلوایی برپا کرد و چگونه هوش از سر مردم هوشیار که. دیدی که معشوق دلربا رفت و با یار باوفای خود چه رفتاری کرد؟. آه ا ز آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت، که چه بازی انگیخت. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد دل از من برد و روی از من نهان کرد.خدارا با که این بازی توان کرد؟!!!

چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد.


اشک من رنگ شفق یافت ز بی‌مهری یار. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد. دانلود آهنگ محمدرضا شجریان دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد ♬ همینک از آموند موزیک آهنگ محمدرضا شجریان به نام دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد + متن آهنگ را، آنلاین گوش کنید و با دو کیفیت دانلود کنید.

دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد فال حافظ، غزلیات حافظ، اشعار حافظ، شعرهای حافظ شیرازی، فال لسان الغیب، غزل شماره ۱۴۱: وه از آن مست که با مردم. یار دیرینه ببینید که با یار چه کرد چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد. آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت. ۲ عجبا از آن چشم فریبکار که چگونه بازی ای برپا کرد؛ شکوه از آن چشم مست که با مردم هشیار چه رفتاری داشت. متن آهنگ محمدرضا شجریان بنام آواز دشتی. چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد. متن این آهنگ قدیمی بسیار زیبا : دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد دل از من برد و روی از من نهان کرد.خدارا با که این بازی توان کرد؟!!! آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت آه از آن مست که با مردم هشیار چه کرد. آه ا ز آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت، که چه بازی انگیخت. آه ازآن نرگس جادو که چه بازی انگیخت. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد. در ادامه همین مطلب می توانید متن کامل این آهنگ را مشاهده نمایید. آه از آن مست که با مردم هشیار چه کرد. دانلود آهنگ محمدرضا شجریان دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد ♬ همینک از آموند موزیک آهنگ محمدرضا شجریان به نام دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد + متن آهنگ را، آنلاین گوش کنید و با دو کیفیت دانلود کنید. اشک من رنگ شفق یافت زبی مهری یار. دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد.

دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد.


چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد. چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد؟ همجنسبازی در ایران 2012 (1) ژانویهٔ (1) 2011 (10) اوت (1) ژوئیهٔ (5) مهٔ (1) آوریل (2) فوریهٔ (1) 2010 (63)

دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد. آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت. سلام دوستان در این پست آهنگ سنتی قدیمی دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد با صدای محمدرضا شجریان را با بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. دانلود آهنگ جدید محمدرضا شجریان بنام دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد ( آواز و سنتور ) از آلبوم جان عشاق و گنبد مینا با لینک مستقیم و کیفیت بالا از رسانه آهنگ. آه از آن مست که با مردم هشیار چه کرد. چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد. دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد؟چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد؟آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیختآه از آن مست که با مردم هشیار چه کرداشک من رنگ شفق یافت ز بی مهری یارطالع بی شفقت بین که در این کار چه کردبرقی از. فریاد از آن چشم افسونگر که چه غوغا و بلوایی برپا کرد و چگونه هوش از سر مردم هوشیار که. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد اشک من رنگ شفق یافت ز بی مهری یار طالع بی شفقت بین که در این کار چه کرد. وه از آن مست که با مردم. فال حافظ، غزلیات حافظ، اشعار حافظ، شعرهای حافظ شیرازی، فال لسان الغیب، غزل شماره ۱۴۱: دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد چون بشد دلبر و با یار وفادادر چه کرد. یار دیرینه ببینید که با یار چه کرد آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت. ديدي اي دل که غم عشق دگر بار چه کرد didi ey del ke ghame eshgh degar bar che kard چون بشد دلبر و با يار وفادار چه کرد ديدي اي دل که غم عشق دگر بار. نیست معلوم که در پرده اسرار چه کرد (قرچه) آنکه پرنقش زد آنکه پرنقش زد آنکه پرنقش زد این دایرهٔ مینایی. 7676 دیوان حافظ — دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد حافظ. آه از آن مست که با.

دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد.


دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد. اشک من رنگ شفق یافت ز بی‌مهری یار. Play over 265 million tracks for free on soundcloud.

دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد. اشک من رنگ شفق یافت ز بی‌مهری یار. دانلود آهنگ جدید محمدرضا شجریان بنام دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد ( آواز و سنتور ) از آلبوم جان عشاق و گنبد مینا با لینک مستقیم و کیفیت بالا از رسانه آهنگ. Play over 265 million tracks for free on soundcloud. چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد. اشک من رنگ شفق یافت ز بی مهری یار اشک من رنگ شفق یافت ز بی‌مهری یار. متن آهنگ محمدرضا شجریان بنام آواز دشتی. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد. دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد. متن این آهنگ قدیمی بسیار زیبا : فریاد از آن چشم افسونگر که چه غوغا و بلوایی برپا کرد و چگونه هوش از سر مردم هوشیار که. آه ازآن نرگس جادو که چه بازی انگیخت. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد. وه از آن مست که با مردم. در ادامه همین مطلب می توانید متن کامل این آهنگ را مشاهده نمایید. فال حافظ، غزلیات حافظ، اشعار حافظ، شعرهای حافظ شیرازی، فال لسان الغیب، غزل شماره ۱۴۱: دیدی که معشوق دلربا رفت و با یار باوفای خود چه رفتاری کرد؟. آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت. چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد. دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد

دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد.


چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد. سلام دوستان در این پست آهنگ سنتی قدیمی دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد با صدای محمدرضا شجریان را با بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. Stream دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد by roya on desktop and mobile.

دستگاه:آواز دشتی (گوشه های:درآمد،بیات راجع،عشاق)فرود در شور*غزل :حافظ*سنتور:استاد پرویز مشکاتیان*آلبوم:گنبد مینا.دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد/چون بشد دلبر و با یار وفا دار چه کرد/اشک من رنگ شفق یافت ز بی مهری یار/طالع بی شفقت بین که در این کار چه کرد/برقی از منزل لیلی. آه ازآن مست که با مردم هشیار چه کرد. آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد چون بشد دلبر و با یار وفادادر چه کرد. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد. دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد. آه ازآن نرگس جادو که چه بازی انگیخت. دانلود آهنگ محمدرضا شجریان به نام دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد؟چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد؟آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیختآه از آن مست که با مردم هشیار چه کرداشک من رنگ شفق یافت ز بی مهری یارطالع بی شفقت بین که در این کار چه کردبرقی از. سلام دوستان در این پست آهنگ سنتی قدیمی دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد با صدای محمدرضا شجریان را با بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد. اشک من رنگ شفق یافت ز بی‌مهری یار. دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد. یار دیرینه ببینید که با یار چه کرد ديدي اي دل که غم عشق دگر بار چه کرد didi ey del ke ghame eshgh degar bar che kard چون بشد دلبر و با يار وفادار چه کرد ديدي اي دل که غم عشق دگر بار چه کرد didi ey del ke ghame eshgh degar bar che kard ديد. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد اشک من رنگ شفق یافت ز بی مهری یار طالع بی شفقت بین که در این کار چه کرد. آه ا ز آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت، که چه بازی انگیخت. دیدی که غم عشق، این بار هم با من چه کرد؟. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد. دانلود آهنگ محمدرضا شجریان دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد ♬ همینک از آموند موزیک آهنگ محمدرضا شجریان به نام دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد + متن آهنگ را، آنلاین گوش کنید و با دو کیفیت دانلود کنید.

آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت.


آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد. اشک من رنگ شفق یافت ز بی مهری یار

نیست معلوم که در پرده اسرار چه کرد (قرچه) آنکه پرنقش زد آنکه پرنقش زد آنکه پرنقش زد این دایرهٔ مینایی. چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد چون بشد دلبر و با یار وفا دار چه کرد اشک من رنگ شفق یافت ز. دانلود آهنگ جدید محمدرضا شجریان بنام دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد ( آواز و سنتور ) از آلبوم جان عشاق و گنبد مینا با لینک مستقیم و کیفیت بالا از رسانه آهنگ. دانلود آهنگ محمدرضا شجریان دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد ♬ همینک از آموند موزیک آهنگ محمدرضا شجریان به نام دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد + متن آهنگ را، آنلاین گوش کنید و با دو کیفیت دانلود کنید. دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد چون بشد دلبر و با یار وفادادر چه کرد. آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت. دیدی ای دل که غم عشق دگربار چه کرد. آه از آن نرگس جادو که چه بازی انگیخت. دستگاه:آواز دشتی (گوشه های:درآمد،بیات راجع،عشاق)فرود در شور*غزل :حافظ*سنتور:استاد پرویز مشکاتیان*آلبوم:گنبد مینا.دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد/چون بشد دلبر و با یار وفا دار چه کرد/اشک من رنگ شفق یافت ز بی مهری یار/طالع بی شفقت بین که در این کار چه کرد/برقی از منزل لیلی. متن آهنگ محمدرضا شجریان بنام آواز دشتی. چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد. ۲ عجبا از آن چشم فریبکار که چگونه بازی ای برپا کرد؛ شکوه از آن چشم مست که با مردم هشیار چه رفتاری داشت. اشک من رنگ شفق یافت زبی مهری یار. یار دیرینه ببینید که با یار چه کرد Stream دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد by roya on desktop and mobile. آه ازآن نرگس جادو که چه بازی انگیخت. ديدي اي دل که غم عشق دگر بار چه کرد didi ey del ke ghame eshgh degar bar che kard چون بشد دلبر و با يار وفادار چه کرد ديدي اي دل که غم عشق دگر بار. وه از آن مست که با مردم. چون بشد دلبر و با یار وفادار چه کرد.

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel